Header Ads

Basket Bowl - Idea "Awesome" Tempat Tidur Comel Yang Mewah


Pemilik si bulus pastinya runsing memikirkan cara untuk mengelakkan si bulus tidur di atas katil anda. Bukan apa, pemilik si bulus ini pasti akan bersalah untuk mengejutkan si bulus dari tidur kan? Tapi jika tak dikejut, pemilik bulus pula tidak dapat tidur. Life@pp yang dulu tampil dengan produk cat cave, kini kembali dengan produk baru yang pasti akan menjadi 'port' berehat si manja. Selamatlah tempat tidur anda.



Basket bowl yang didatangkan dengan empat warna menarik iaitu sunset orange, turquoise green,navy blue dan light grey yang pasti memukau, bukan sahaja si bulus tapi anda sebagai pemilik mereka juga akan tertawan dengan produk ini. Dengan penggunaan bahan dari polyester, basket bowl bukan sahaja selesa digunakan, malahan mudah dicuci. Tapi, pastikan anda mencuci produk ini menggunakan cucian tangan ya.



Produk ini bukan sahaja mudah digunakan, malah basket bowl boleh di bawa ke mana-mana sahaja, kerana produk ini mudah dilipat dan mudah dipasang semula. Basket bowl pasti akan menjadi teman baik si bulus, walaupun mereka terpaksa travel bersama anda. Produk ini sesuai digunakan oleh semua jenis kucing, tanpa mengira had umur si bulus.


INFO BASKET BOWL
Produk dari Taiwan
100% handmade
Harga Online : RM159.00
Harga Pasaran: RM189.00

Untuk pembelian dan maklumat lanjut, sila email pada lifepalbuzz@gmail.com atau layari facebook lifeappmalaysia


 Navy Blue

 Light Grey

 Turquoise Green

Sunset Orange

Artikel ini ditaja oleh:

Lifeapp Malaysia

Tiada ulasan

Imej tema oleh moorsky. Dikuasakan oleh Blogger.